BB23個月 · kindergarten

幼稚園開放日

BB快兩歲啦!

到左出年,佢就要返幼稚園了。

喺旅行前,8月左右就已經開始同佢搵幼稚園啦!大大話話都寄左廿幾三十封信呀!我估計。因為佢係龍B,加上又係細B,我都唔敢太乃乃閒,到時將來後悔就冇意思啦!

今日知道呢間幼稚園有開放日,所以帶埋BB去睇下。呢間幼稚園喺區內都幾出名,所以就算要坐車都過黎參觀下。

去到人山人海,因為新舊生咩人都有。佢校舍本身唔算大,所以分開幾層。人實在太多了,我地最後決定參觀地下果層就算數了。

可能人太多啦,老師們都不是十分有耐心,好多都好似做好自己果份工咁。我地去左幾個遊戲室玩,都有唔少遊戲既,每個遊戲攤位都塞滿人。有個女仔同我講佢今年已經四年級啦……哇,真係有心。

最令我同先生失望既係,覺得每個老師都好要按本子辦事咁。阿仔玩完玩具,都未過TABLE,有位老師已經馬上標出黎執拾佢玩過既位置;有D老師又規定阿仔要按某D方式去玩遊戲……老師主動同家長互動機會唔多,直情好似唔關心咁。佢地亦唔係好主動咁去關心黎參觀既小朋友,淨係好緊張咁維持秩序。

小朋友守規矩係重要,但我認為搞幼稚園既,愉快學習氣氛更緊要。學習氣氛係由教職員們去營造,我對佢地呢方面冇乜信心。老公話﹕「如果我地個仔讀呢間,佢一定會被label做yai仔的。」我答佢﹕「label做yai仔我唔介意,由聰明仔變成蠢仔我仲介意!」

呢個係玩份數遊戲的,由1/2 到4/4都有,而家d幼稚園玩咁深既野架﹖


幼稚園好犀利,竟然有魚油丸贊助!

Leave a Reply

