bb26個月 · kindergarten

搵學校

其實我都好緊張。

今日小一派位,唔少人在fb發布好消息,”阿仔阿女好好彩,第一輪就中左啦!真係好開心。”

我個仔連k1都未入學,我就已經好擔心了。因為家住將軍澳,好驚佢派位唔好,影響左佢將來。將來唔知讀左乜乜乜奇怪學校,變成平傭青年庸碌咁過一生係我最擔心,亦最唔想發生。

呢種係咪都係望子成龍既諗法呢?我以為我冇,其實我都好重。我有能力,我真係會推佢去名校,喇沙男拔果d,因為以前識既朋友仔係呢d。自己個仔唔係天才,都搏有少少學校名氣罩住,或者可以搏到些什麼。

而家我冇返工,錢少左,男拔呢d直資學校已經唔駛諗,喇沙呢d又話講世襲,兩者機會似乎好渺茫。

我唔想佢讀本區中學,出曬名渣。就算地區名校,拍埋人地度個勢都冇左。


睇fb見到唔少同學好似做緊唔錯職位,我唔恨佢地成就,見到佢地全部變曬惡婆那個樣就不禁倒抽一口涼氣; 倒是羨慕佢地收入,小孩有咩e郁,都support到間直資頂住。我好驚bb連呢個機會都冇。

Leave a Reply

