護髮素泥膠

你地小朋友喜歡玩泥膠嗎﹖

我個仔就非常喜歡。平時跳跳紮既佢,一玩泥膠就會定曬,好專心咁坐喺度猜呀、摔呀、仲有最鍾意切!小朋友玩泥膠好多好處,訓練小肌肉,亦提高手指靈活度。

阿仔手指活動麻麻,好多精細動作做唔到。平時買膠畀佢,佢都係搓埋一大舊,跟住就切切meet meet,又dup又拍咁。明明好令既顏色最後都變成一大舊深啡色既泥膠,包裝盒上趣緻可愛既造型從來未出現過……好可惜喔!

呢期佢好喜歡鍊(爆)野,尤其是d林林地既野如桔仔蕃茄等。畀舊泥佢搓圓禁扁,或者可以畀佢發洩下d energy,就好似人地鍊果d壓力波波咁既道理。

泥膠都有好多種方式自製,今次試玩既係護髮素泥膠,材料、製作非常簡易便宜,非常適合我呢d懶媽媽。

材料
1. 護髮素 (1份)* (有人用lotion都得)
2. 粟粉(2份)*
3. 食物色素 ( 顏色任君選擇,各大整蛋糕地方,或者超市都有)
4. 有一定深度的碗一個 (防止搓粉時d粉飛到周圍都係。最好揀個唔會用黎裝食物既碗,畢竟之後會倒護髮素落去……)

*備註﹕我唔特別指明幾多分糧,有d人或者鍾意舊粉大d;我自己就唔整咁大舊,比例適中就ok)

image

 

方法﹕
1. 先放護髮素,然後再放少少食用色素,可在此時候調較你喜歉的顏色。初初唔駛咁多,猜粉時覺得唔夠色時都可以加入去。
2. 用唔要既匙搞勻佢。因為食用色素好易留色,所以用d唔要既野,免得之後支匙一pat pat色咁污糟曬。
3. 顏色調好後,可逐少加入粟粉,然後拌勻。
image

 

用匙拌都咁上下,就可落手猜粉。
image

 

不停咁猜,就會猜到舊粉團出來啦~~因為我紅色落得唔夠,變左粉紅色。
image

 

yeah!大功告成!

粉團好幼滑,而且好香,因為有護髮素香味。因為係食用色素,唔駛擔心阿仔玩時會有咩事。顏色雖然唔似街買果d咁明亮,但而家pastel系列咁,又香噴噴,仲好過出面買果d。之前整左舊綠色既,老公仲問係咪綠茶味呢?

最正係佢亂咁玩,玩到甩頭甩骨咁都所費無幾!仔仔又係玩得好投入。
image

 

今次都係我第一次整,我亦冇用量杯仔細量度材料分量,分量可能都未掌握好好,玩玩下有d散粒走出黎,跌落地上。不過充其量都係粟粉,對人健康冇害既。
image

image
「我切呀切!最鍾意切切切!」


同場加映﹕整開野有條癮,收檔後又整左d 木槺布甸畀老公仔品嚐下~~~

image

 

***舊粉可以keep住用一陣,唔玩時用密實袋包好佢放入雪櫃儲存,我諗可以放到兩三日既。

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

