algogo · BB27個月 · kindergarten

就黎返學啦

image

幼稚園已經塵埃落定啦。我地打算返屋企附近既屋村學校。過年前去交文件,遇上小朋友玩年宵。

我地一去到counter, 佢見到果邊好熱鬧,即刻行埋去睇,一睇就不得了啦。原來所有小朋友都著到令令咁行年宵。阿仔原本企定定,睇到實一實,突然佢又趨前一步,又停落黎,我估佢梗係好想玩了,但又唔知咩事,所以先唔敢行埋去咯^^

我企佢後面,見到佢呢個睇到定曬既樣,完全旁若無人咁,就覺得有d感觸。到佢返學,我就會愈黎愈多後面睇佢既機會。再唔係行佢前面帶領佢,或者行佢隔離,一齊認識世界。佢遇到既事、人都係我將會感覺愈來愈陌生,佢有佢自己認識世界既方法同感受,我係無所參與、干擾的,最多是企佢後面,同佢打氣同默默祝福,希望佢健康快樂,心想事成。如果有咩唔開心,返轉頭阿媽就喺度(淚)。

不過d後生好衰的,佢實話我企佢後面監視佢,又話我唔信佢乜乜物的╰_╯ 。因為我當年都係咁同阿媽講咯~~~`(*^﹏^*)′

Leave a Reply

