清潤湯水

香港天氣濕熱係人都知。

我地體質在春天開始就由乾燥變濕;假如唔清理一下,人會變得愈黎愈濕,痾爛CARE同個人成日覺得好「聚」好攰就係徵狀之一。之前都會學人煲下羅漢果清熱咁。後來先知道原本咁樣未必WORK。因為除左濕,仲會有火。

事緣城市人生活作息唔正常,成日夜訓又唔夠訓,日積月累積埋好多火;再飲羅漢果之類既野,更會身體變得愈黎愈乾。咁唔單止對身體冇幫助,仲會傷身。即係好似舊木頭咁,本身已經好乾,雖然大環境係濕立立,我地以為舊木好濕就去濕,咁舊木就會愈黎愈乾。

解決方法就係先滋潤自己,然後再講去濕呀、溫補之類,營養會吸收好多!

呢個道理我都係後來至知,所以而家去濕前,就會飲呢個水潤一潤先!之後再飲返D去濕野,雙管齊下就最見效啦!(希望^^)

呢個方我都係睇佢facebook學返黎架!就連極度懶惰既我都會得閒煲黎飲就知幾喧方便簡單!

呢個水好方便,一家大細都飲得,佢話連cancer既人病癒都會煲黎飲。雪凍左之後勁好味!

材料﹕
1. 無花果 (我用勁多架!全家飲嘛)
2. 淮山 (我都係隨意落架咋)
3. 南北杏 (老D,公鍾意咪落多D咯,但南杏多D,聽講北杏,即係細粒D果D會較毒)
4. 陳皮半個角
5. 黑糖/ 冰糖隨量啦~~

方法﹕
先浸無花果同淮山,然後落大煲,再落八九成水啦。
大火煲滾後再轉中慢花慢慢煲一個鐘,再落南北杏,煲半個鐘最後加糖就勁勁勁好味啦!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

