A new haircut

image

好多年冇試過短髮了!我諗起碼都有10年了!就算生仔時都係中長髮,所以好似今日咁短,真係好耐冇試過了!

中長髮都有一段日子,其實都想改變一下。不過老公一向唔係好喜歡我短髮,其實因為咁我都有D唔開心。

原本剪開果位髮型師剛剛放假,估唔到我又真係忙到等多佢一日都唔等唔切,於是就落去樓下新開果間度試下。

一入到去見到剪頭髮果D全部都係阿叔,個心已經沉左一沉。但係人已經入左去,唔通無啦啦掉頭走咩,就硬著頭皮畀機會人地,畀機會自己啦!

同我洗頭果個係個肥妹。但係佢有把明顯打理過既勁長頭髮,喺後而睇住佢一瀉而下咁既長直髮係幾令既。但係唔知而家D女仔醒目D定係點,總覺得佢覺得自己好令,果下覺得有D難頂。然後見佢個身圓圓地,但都著D勁貼身同熱褲,自信心爆鵬;再加上我個人主觀地覺得佢覺得自己好令,令我對呢間salon真係打左個折扣﹕請個咁既人返黎,唔係friend就貪人地平啦……

阿疑似老細問我搵邊個剪,鬼知咩!佢就叫我等一陣。洗完頭之後,佢真係搵左個阿叔畀我呀!個阿叔仲要老花架!我見佢初時除左副眼鏡放喺table,剪剪下就戴返,仲皺曬眉頭睇野果隻呢!我真係有d擔心唔知佢剪左d乜出黎。

唔通係溝通出現問題﹖原本諗住留返個中長髮既我,意外地佢同我剪左個bob頭出來。

而家天氣咁熱,呢個長度真係清爽好多!洗頭都快好多。懶懶既我連護髮素都唔用了。

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

