BB33個月 · kindergarten

唱遊堂

幼稚園就黎開學啦!學校好好,安排唔少活動畀家長同學生,等家長同小朋友早d熟習新環境,唔會一開學就要適應新環境。

前幾日又去左學校安排既活動日,其中一節係唱遊堂。見到d小朋友拖住老師,一個搭一個膊頭昂居居咁跟住老師周圍走,仲有配合埋超經典既鋼琴音樂,我覺得真係好幼稚園呀~~~~好cute好可愛呀!
sing along video VID_308860607_054631_zpsguwzjgjn.mp4

記得初初黎呢間學校報名,當時就係兩班小朋友一齊上堂。有一班明顯傻豬豬吽下吽下咁既小朋友非常吸引我,好明顯佢地一定係K1既同學仔啦,因為佢地果種傻樣太可愛啦!同隔離可能係K2小朋友相比,K2小朋友仍然有小朋友童真,但係果d傻氣就冇曬了~~~亦係咁令我當時被呢間學校吸引左,因為d老師都好投入同小朋友玩活動。唔會板起臉孔扮獄警。

之前已經返過幾堂學校舉辦既親子班,都係做下小手工咁,每次都有作品帶返屋企。小朋友返幼稚園都好開心,每次聽到話要返幼稚園,都好主動咁話要著鞋去「稚園」。

喺學校見到佢個樣,又覺得好得意,因為佢既行為同眼神同平時係唔同。每次返到去,佢都會變得好安靜,但唔代表佢專心上堂喎!相反,成日心不在焉,好似成日唔關自己事咁。每次都有兩位老師帶活動,有時係唱歌,有時做勞作,老師都會用好多方式去講解點做。小朋友雖然坐喺自己果張細細地既櫈上面,但係佢成日擔天望地,又或者遊雲咁,唔會專注老師果度。其他小朋友呢﹖有D表現好好,有問有答有眼神接觸,同一個正常人無異。而呢類小朋友就最受老師歡迎,活動途中老師都會走過去同佢地玩。我個仔就…靜靜地坐喺度睇人玩咁咯^^

我覺得佢唔係唔投入既,但各人表現方式唔同。有D小朋友(即係大部分啦) 好快就warm up左,一黎就非常投入與老師一齊做動作,唱歌咁。我個仔唔知點解好似成日唔關自己事,係要好似路人甲咁睇下人地做乜先,睇完都落堂了。記得有朋友話過我,好似成日好抽離,人人好投入時我又企喺度,人地過曬興頭我先黎natural high…只能說一句,我估我個仔盡得我真傳…-_-!!

Leave a Reply

