Days in blue

流好多血 好驚 (一)

尋日開始流緊啡,主要係d好淡色既分泌物,同埋有些輕微晚經痛,諗住靜待星期五嘅來臨。

今日係主日,我哋一如以往係黃昏嘅時候去聖堂望彌撒,望完彌撒就去餐廳食嘢。點知,意外就係喺呢個時候發生。

今日M痛嘅時候都多咗,而且有好多粉紅色同埋啡色嘅分泌物。我初時以為一直都會係咁嘅狀態,直至星期五。但係去聖堂嘅時候,我一直都有M痛。而且M痛仲越嚟越頻密,我覺得自己好似真係嚟M咁。

喺聖堂,大部份時間我都選擇坐起度,因為真係幾痛,我都唔理人點睇啦。忙完彌撒,我哋就好似平時咁去餐廳食嘢。今日我哋都專登選擇一間平時睇落好少人嘅餐廳,但係今日唔知做乜,間餐廳勁多人。

當時其實我已經好攰啦,但係都要食嘢架,所以都要頂硬上。見到間餐廳咁多人,都要塞埋去攞張飛排隊。為咗慳時間,我就叫老公帶小朋友去玩具反斗城行下,同時比少少時間自己安靜。因為我真係幾痛,個肚好似拿住拿住咁,我覺得就好似嚟M咁頭一兩日咁痛。

等到咁上下,我覺得自己越嚟越熱。成個人標曬汗,我一直睇手機,諗住咁樣分散自己精神,唔想集中喺唔舒服嘅感覺上面。

但係等咗好耐,都未到我個Number。我對腳好痺,個肚又拿住拿住,成個人好似就嚟要暈咁樣。我問個夥計攞咗張櫈你坐下,好彩個夥計都肯。等咗好耐好耐,終於到我啦。我一起身,就覺得下身湧左好多野出嚟。我以為好似平時嚟M咁,可能沖咗好大舊嘅血出嚟。但係我feel到我嘅下面真係好濕,等埋老公來,我就即刻去廁所check吓。

Leave a Reply

