BB34個月 · 玩玩玩 · 去街街

海下

夏天好快就完結了,暑假亦好快過去。過埋今個8月,小朋友就要返學了,趁天氣好,爸B話要同小朋友出去行下,進行戶外活動,為生活留影。

爸B提議去海下。海下﹖聽佢講就聽得多,今次都係我第一次去。image

海下係個泥灘,我地去果日係大退日,好多人都去果度尋寶、執蜆、撐獨木舟同游水。我地冇乜準備,只係帶左D沙灘玩具去。小朋友初初唔係好適應,落到地一直唔敢行,成日話有貝殼。就算我地走開左,佢都唔敢行,只係MAU喺原地玩泥沙 >.<image

「媽咪!課(過)黎!」佢命令我好多次啦!image

後來佢要求著返對鞋仔,就好好多。起碼佢冇咁抗拒,願意行下水。後來我都覺得個灘實在係太「腳底按摩」啦!之後我都學佢著返對鞋 🙂image

黃昏時候好多人還艇,佢地就咁將隻艇推埋一邊,我地就偷偷地借左一架黎畀小朋友試下,影幾張相咁咯!image

個灘好淺水,成日見到D黃黃地既魚,或者係帶有虎斑既魚游黎游去,仲見到寄居蟹!好耐冇見過佢地啦~~~見到佢地好開心。我覺得觀察下水入面既小生物仲過癮啦!image

慘慘豬!仲有一隻唔見左個角既海星;'( 陰公!都唔知係咪D人拖艇過淺水區時唔小心整親佢……明明人地先係主,我地咁做同689有咩分別!

我以為佢已經死左啦。曾經執佢上黎,點知佢幾隻角竟然仲軟軟地,好似有少少喺度掙扎咁,搞到我有D驚。老公即刻叫我放低佢,畀佢返落水度。係喎!都係咁對佢最好。image

當日都唔少遊人,後來都係CALL的士出返去。搞左一日,成個散曬。

Leave a Reply

