買衫衫

Moving on

Yes, through buying new stuff, I am learning new things, accepting new things. 

This is my growth process.

發生之後,買了很多東西。買了不少新衣服、雜誌、一雙鞋子,還有一個電話。

買東西的時候,心中有很強烈的聲音叫我:「要嘗試呀!要走出這個comfort zone,嘗試新事物!」

「但唔知啱唔啱我喎!」

「盡量試,驚,就要自己諗方法,驚錯,唔可以係藉口。錯左唔緊要架,咪下次小心啲囉。錯左就要承擔。但係而家買件衫啫,後果唔會好嚴重姐!你睇下果面,哇~~~呢個大紅ruffles 膊頭穿lone top好令呀!」

「大紅色喎!怕唔怕carry唔到呀?仲有佢穿lone膊喎,會喎會唔啱你年紀呀?仲有呀,著埋呢d衫,怕唔怕凍親呀?凍親就抵死啦!」

「嗯⋯⋯啱會啩?帶件外套咯!」

「著到成街都係喎!搞到cheap曬咁!而家就黎秋天啦!佢地都做緊轉季,你而家先黎買,會唔會著得果一陣呀?」

「咁又係⋯⋯」

正當我猶豫之際,突然又有把聲出黎講:

「咪住!你又係咁!你之前猶豫左幾耐?」

腦海即刻淨現自己推住bb車落街果樣⋯⋯咯係話唔見得人,但就只係為見得人就算,覺得冇左動力,每天生活都係日復日,周而復始⋯⋯萬象更新?

直到呢件事發生後,才有股如水流既力量,將我推出呢個cycle, 我覺得今次唔跟佢行唔得。

係時候要改變自己生活方式。

「我實實在在的告訴你們,一粒麥子不落在地裏死了,仍舊是一粒,若是死了,就結出 許多子粒來。」(約一二:24)

好得意。

老豆bye bye時,我覺得天空突然豁然開朗。Don’t get me wrong!! 我同老豆感情好好的!

可能真係有部分嘅我死去了,然後長出了一點新的部分出來。Something new is emerged from me, I don’t recognise it but I am curious to know what it is. This time, I will be patient. Be here, listen and talk to her if she would like reveal herself.

Btw, 我買左對新襪仔:),我好少買襪的,但喺冷氣地方行出行入,有需要!

對襪唔係太長,香港天氣熱,著絲襪都頂唔順。不過冷氣地方出入,棉質最好。腳眼以上唔會好似運動襪咁cool實對腳,相反鬆鬆地包住又唔會sir落黎。對腳就包得好好,唔會走位,腳踝部分仲會特別設計,有d特色。我揀左淺啡色,睇上去似nude colour,我唔係玩襪高手,呢d顏色容易襯。   

我真係幾鍾意對襪,返到屋企都唔捨得除。我覺得設計好貼心,

  1. 包踭做得令,著左成日冇走位!腳部分包到啱啱好,好有安全感!
  2. 腳眼以上唔會cool得好緊,但夠企身,都係果句,啱啱好,好舒服!
  3. 有d襪cool到實一實,除咗襪成隻腳都係印,仲要好痕!呢隻襪頭唔係用普通橡皮筋cool實,所以著完後,腳唔會有印,仲要有條小金邊,我就好鍾意啦。

最正係好平咋! $20有交易。

   

Leave a Reply

