飲食

食自己

 呢幾日仔仔去左麻麻度呀,不知不覺個人空間大了,感覺到自己逐D逐D回來了,感恩有呢份空間!!

呢幾日都係我自己一個人度過的。早兩日都係出外用膳,因為習慣了。但我知道最好梗係自己煮!

自從小朋友大個左,唔駛食奶,佢果餐都係食屋企的。不過大部分時間用電飯煲就搞掂,屋企有個生鐵鑊,都係用黎蒸飯畀佢食。

HEHE,講咁多野都係想話買左新平底鑊,好好用呀!

個鑊係A子介紹架~~韓國陶瓷鑊,而家好多人都鍾意韓國野,好多家品店都轉左入韓國野。初時我對陶瓷鑊有保留架,因為唔知係咪潮流野。呢期興韓國野,就一窩瘋咁用韓國野。不過A子一向對家品煮食甚有研究,連佢都話一定要買。一拎上手,哇,真係唔同D喎!雖然佢唔係我想要既24CM,但我都買左先啦^^

今日呢餐就係用新陶瓷鑊煮架~~好開心。

成餐計埋大約40幾,其實同出去食差唔多。出去食仲可以多杯熱奶茶添!不過自己食,原汁原味,而且想食幾多整幾多,整既時候又有用心機落去,煮出黎好有滿足感。

不過自己深知道,有小朋友喺屋企時就煮得冇咁輕鬆啦!

最重要都係,自己買食材,而家真係好貴!!!

2 thoughts on “食自己

Leave a Reply

