好想食呀!

小朋友一句說話為我帶來無限動力!

屋企一直有添置呢D食物造型工具,總覺得遲早有日會用得著!

餵佢食飯對於我黎講從來都唔係一個享受過程,阿仔呢排食野開始挑食,加上要適應返學新環境,餵佢食飯更加變成前所未嘅新挑戰!間唔中利用呢D小工具幫手,希望能夠為我帶來奇蹟之餘,亦為自己準備食物作一個小小推動力。

果日又試下整畀阿仔食,爸爸負責餵食,老豆話佢反應好好,一見到碟飯就話﹕「好想食呀!」

平時食飯要做show咁,果日唔駛一陣間就快快趣食完曬!連我都好意外!出去飯廳睇下佢食野個樣,佢棟起手指公話「好好味呀!」,真係令我好開心。

果一晚嘅晚餐順利完成!

*** *** *** *** *** *** *** ***

本來係好開心的!第二日我照版煮碗,估唔到反應卻係180度改變。初時佢都好喜歡的,食食下就話唔想食了,又擰頭又扭計……真係好令人煩惱。好想車巴埋去。

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

