返學適應期

由星期一開始,小朋友返學就喊啦。

第一日係過馬路就喊,第二日係入門口就喊,第三日,即係今日未過馬路已經喊。一見佢喊,我就有啲唔捨得,但學校都好好,校長仲同我傾左陣關於小朋友適應嘅問題。

放學時小朋友見到我梗開心,但佢嘅行為又開始似bb令我好煩惱。遇到小小野唔順意就扭計投訴,搞到我心都煩埋。

過左一星期半左右,小朋友開始適應了,返學冇再扭計同喊,食飯都食快左。以為漸入佳境時,就突然傷風病了,而且仲發燒,理所當然同學校請假。因為病情較反覆,剛剛又遇上兩日學校假期,於是小朋友無端端放左成個星期假。佢病癒嘅周末學校舉行嘉年華,同爸爸帶佢返去玩,佢又表現ok喎,玩得投入同開心,諗住星期一無風無浪正常返學。

唉,點解又開始含飯嘅?佢仲問我係咪返學,我一話係,佢就咳幾聲話自己咳咳唔返學啦{(-_-)}~~~

幾經辛苦拖到佢返學,一去到門口又放聲大哭啦,佢入左學校我仲聽到佢把喊聲(T ^ T)陰公。同門口老師傾左幾句,佢贈我:「你預左從頭黎過啦!」「唔係阿馬?遲下放聖誕假新年假又黎過呀?」(; ̄O ̄)我驚訝地問。「農曆年會好少少啦,到時又大少少⋯⋯」老師答。

農曆年⋯⋯二月?到時先好少少呀!?(驚,泣)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

