kindergarten

K1唔寫字

而家小朋友返學真係唔簡單。

三歲人仔都未夠就要返學,K1就要揸筆。唔係話唔主張小朋友太細個,手仔唔適宜揸筆架咩?外國仲話唔興flash card,因為認到果個字唔代表識用果個字。

我以為返K1就係學下自理,唱下歌仔玩下遊戲,每日喺學校學下唔同生仔字,我要求唔多,只求佢返得開心,如果學校能夠善用孩子好奇心,引發佢地願意主動學習,咁就喜出望外⋯⋯。顯然我對今時今日嘅幼兒教育脫曬節,仔仔返K1竟然有功課!係,我一直認為K1係唔會有功課的,返左兩三個禮拜,學校同家長開個家長會,功課就開始每天接踵而來。雖然功課只係畫線,油下顏色咁,但對我個小朋友黎講,原來確係困難。

執筆寫字對我來說從來不是難事,坦言我還挺喜歡寫字的。我寫嘅字算唔差架,細細個都成日聽到人地讚我字令,愈寫愈開心,於是又愈寫愈好。我以為與生俱來嘅野,喺另一個人身上竟然變得係斐異所思,要刻意追求的東西。

當然我個仔唔會刻意追求寫字,刻意唔寫字就有佢份。

 

Leave a Reply

