3歲

不一樣的味道


未返學前,我幾乎日日同仔仔都黎呢度食。有時食早餐,大多數時間食晏。唔係因為好食,而係地方大,唔駛搵位,坐得舒服。見你推住架車仲會拎埋畀你,過程中我食得舒服啲。

自然醒之後,我會即刻煮落飯,梳理好自己後就放阿仔落車,兩個人就落後解決我嘅午餐,之後再返屋企食佢餐飯。事關我朝頭早一定要食左野先有energy,otherwise我會燥底,思想唔集中,冇耐性⋯⋯不過就算我食埋晏都唔係好晏嘅。

食完佢餐晏仔,我地會喺屋企玩一陣,又或者去公園玩。不過我自己係外向嘅人,鍾意出去玩,所以幾乎日日落公園玩,玩到覺得日日去同一個公園好悶。玩完公園後又會同佢去停車場門口睇車車。

可能係男仔,佢好鍾意車。我同佢就坐喺二座座頭大堂梳化,睇住啲車由條路轉入黎,再分流入停車場,有啲轉入屋苑入面。我從來唔覺得「睇車」係一個節目,但佢好鍾意,可以企喺度睇成三四個字都唔願走。佢會指住轉入黎果架車係的士,出去果架係私家車,有黑色、紅色、黃色⋯⋯。見佢咁投入,我又一齊睇,不知不覺我都好enjoy同佢一齊探索認識世界嘅過程,我mau喺佢隔離,佢又跟我mau。人地話囡囡係老公前世女友,我就肯定仔仔係我前世男友。因為佢淨係企喺我隔離,我已經好lum,好幸福同好開心。

要返屋企佢唔肯走,我地就會數十架車車,睇完十架車車之黎就要走。之後佢又會扭計要睇多五架,睇完後就被我拉住走,但起碼佢會順攤啲,可能佢覺得自己已經攞左著數。

返到屋企就暗佢訓,佢訓左我煮飯,入夜老公返到黎~~~每一日嘅生活都係咁過。曾經覺得好悶,但時間飛逝,小朋友一返學,曾經以為理所當然嘅,又再一次成為好似唔存在過嘅回憶。

呢啲點滴就只有我知道。

今日阿仔喺奶奶度,再黎呢度食返同一道甜酸排骨,但味道已經唔一樣了 :)

Leave a Reply

