3歲 · Uncategorized · 去街街

赤柱德國聖誕品酒節

係呀,我冇講錯,個標題真係講曬重點架啦。就係喺赤柱舉行嘅德國聖誕村,其實所有人都當係品酒節咯!

但無知又天真嘅老公同我,睇到網頁介紹嘅相片,就覺得幾吸引咁,盲中中咁坐車入去睇啦!

我地喺銅鑼灣出發,去到燈籠街坐小巴,你老味條龍尾去到鵝頸橋!痴線架!有冇咁多人去呀!咁多人入去赤柱做乜呀!好驚呀!赤柱會唔會迫爆架?猶豫左陣老公就話去金鐘坐巴士,後來就轉話搭的士!

哇搭的士入赤柱咁重本呀?係呀,度度都人多,都五點幾啦,時間最重要。行去時代廣場見到條龍「哇!香港地搭的士唔駛錢咁」大排長龍,即刻再轉去Lee Gardens啦!

老公已經想縮,但得幾丁友排咋,排住先啦。排到阿仔瞓埋覺,我地先上到車⋯⋯

上到車行香港仔隧道,跑馬地上緊橋已經塞車啦!做乜事今日咁多人?啲人好得閒架?又話自由行冇曬嘅?原來係海洋公園塞車,啲車塞到跑馬地!

過左公園以為雨過天清啦,一路入去沿途塞車呀!媽呀!今日發生什麼事?而家天寒地凍冇人去沙灘啦?個市集真係咁多人去?唔通連個天都唔鍾意我?想出街玩下都唔畀?
天已黑,我地仲喺淺水灣欣賞沿途風景⋯⋯過左往大潭嘅迴旋處,終於回復正常,的士靜靜地由中坎角一路滑行到市集。去到時覺得好似元旦倒數完咁,全街都係人。我地一落車即刻上左兩個鬼佬,司機又有著落。

沿住大街往前行就到聖誕村。

去到門口見到九萬人喺度自拍,老味有條佬掛住同條女影相,成隻手撞落我個頭度,sorry都冇句,仲要金睛火眼夾住個手機,祝你聖誕食白果!

好多人,好迫,唔知自己黎做乜⋯⋯一場黎到點都硬著頭皮去睇下。

原來係美食節!說好的聖誕村呢?去左邊?

勁多人排隊,點解香港人咁鍾意迫同排隊?好辛苦迫埋去發現全部喺度賣酒!啲鬼佬個個揸住個膠杯企埋一邊吹水⋯⋯車!除左好多聖誕裝飾外,根本同聖誕節扯唔上關係。勁失望。聖誕村隔離係雜貨booth, 跟本就係一個fair, 而呢啲賣物會隨時都有,勁覺得搵笨!小朋友喺附近原本已經有嘅遊樂區玩得仲開心。

入去前自拍是指定動作。
  

全日高潮係阿仔體驗了人生第一次face paint,佢好緊張呀,因為知道坐定定唔郁得,但支筆喺佢塊面撩撩下又好痕⋯⋯
  

姐姐手腳好快,幾分鐘就畫好隻恐龍,小朋友好滿意,自我陶醉中♪(´ε` ) 

  十幾個檔得一個賣聖誕裝飾,仲要係made in China… 
  
  畫得咁令,拍照留念啦Y(^_^)Y 

Leave a Reply

