買買買 · 扮靚靚

女人錢

真係好易賺。

我呢生人只係做過兩次GEL甲。

第一次係結婚,做左一星期就要remove左佢啦。因為自己太唔習慣有野頂住手指,做野唔方便。

第二次就係半年前(﹖)見到人地d甲做得好令好自然,又忍唔住去試下。不過唔過兩星期又去拆左

今次終於試下自己黎!

經過log on,門口擺左個檔係做指甲嘅。其實已經擺左好耐架啦,不過我好少去留意。果日唔知做咩走去八八卦卦,d姐姐又好鬼nice喎,唔覺意就畀佢sell左我坐低試下先咁啦。

聽佢講成件事都可以喺屋企做,幾百蚊連埋盞LED燈帶返屋企自己做。可能果期覺得塊面已經玩都冇野好玩啦,所以就想睇下指甲有咩新意啦!個姐姐係咁倚同我試左隻手指尾,又用左我呢期最like嘅深棗紅色,好有X’Mas嘅氣氛!最重要係,個姐姐真係簡簡單單咁就做到出面GEL甲嘅效果!

哇,心動了♥

買左佢套gel甲set連燈,跟住又買埋舊膠,做拋光喎~~

 

我都係第一次聽到指甲做拋光,ok,我知道呢件事係好common,我係第一次聽,ok﹖但拋完後又真係好令喔♥♥♥!就係上面果舊紫色膠,簡單咁磨磨下刷刷下,十隻指甲就閃令令發光的一樣!好開心喔!睇落好似好健康咁。

返到屋企即刻拎返N年前買落嘅指甲銼出黎用,覺得自己好女人。一邊做就諗返起細個見阿媽指甲長長,我以為人人天生大個左d指甲都係咁的,原來係要花過心思才有架。
 我冇刻意去留長指甲,不過查左GEL甲就唔會去剪佢,只會用個銼去磨短佢。慢慢就會留長架啦。哈哈,我都係初初學人玩,所以D指甲好短。不過未玩指甲前我係好鍾意短指甲的。因為做野方便好多,又唔怕抓到小朋友。

但係今時今日,叫自己小心D咯~~~

今次我試左白色閃令令的顏色:)

好開心呀:)

查完後我已經覺得有經置身白色聖誕嘅感覺啦^^

希望佢地陪到我過聖誕啦!(聖誕前唔好崩呀唔該!^^)

I am feeling so Christmas now♥♥♥

Merry Christmas to all!
 

Leave a Reply

