3歲 · 飲食 · Uncategorized · 日常

小晚餐

其實一啲都唔少⋯⋯煮完後先覺⋯⋯

我好耐冇下廚啦 :)

老公因事唔返黎食,99又病左,我同小朋友就要自己食啦。原本諗住搞掂佢果餐之後一齊出去食。但天氣麻麻地,佢又病病地,我又懶懶地⋯⋯咁索性都係唔出去了。

餸都冇買,淨係用返平日屋企有嘅都夠食。哈哈,今次唔駛就老公,想食乜就煮乜啦。

不過都要就下小朋友嘅口味,煮啲平時佢都食嘅野就得啦。

一)日式卷蛋
我一向都好鍾意煮呢個,因為易整又好食,我仲買左個長方形鑊用黎煮呢個。不過太耐冇下廚啦,曾經最拿手嘅都變成生手啦。

二)煙肉菠菜
聽阿媽講菠菜加糖會癖咁啲腥味,阿仔話好中意呢個菜:)

三)芝士韓國年糕炒煙肉
上次試用電飯煲整Mac & cheese仲剩好多芝士,今次終於可以用曬佢!
  

阿仔頭幾啖食得好好架,之後都係我餵,食左平日2/3分量啦。
 

初時仲驚煮三個餸食唔曬,哈哈,好彩分量真係唔多,所以勉強都食得曬,好滿足。

一邊同阿仔食飯,一邊又聽下電視咁,諗起細個都係咁樣同阿媽食飯,好溫暖。

食完飯就洗碗,仲諗住之後同阿仔沖涼,洗洗下老公就返黎,一切又回復平日嘅軌道了。

Leave a Reply

