3歲 · 周圍去

韓國之旅﹕濟州(30/4/2016)

我地到達濟州機場後,就聯絡一早已約定嘅司機叔叔送我地返旅館。

司機叔叔係一早喺香港預定嘅。但係返返嘅英語水平同煲東瓜都好似麻麻地,的士黎到後,又原來揸車嘅係另一個人。……我地都驚驚地,驚貨不對辦,又溝通唔到。後來個返返同司機搵我地間旅館,畀埋電話號碼佢地,佢地靠個GPS都好似搵唔到咁…超灰。後來終於搵到個地方啦,就係喺普通尋常百姓嘅街道入面,條條街又差唔多,都真係幾難搵的。

去到後放低行李,已經係下午四點幾五點多啦,於是馬上展開旅程啦!黎濟州,係因為老公好想影櫻花,一開始就要去鹿山路。但司機又話果度而家去可能晏左D,可以去左其他地方先。咁我地話去濟州大學,佢地又話果度未開到最令……跟住又拎左本成本家庭相簿咁大嘅guidebook出黎叫我地定行程,”Schedule? checked, checked, OK?”係阿叔用得最多嘅英文,佢好似唔識其他野了。唉,雞同鴨講,太陽又唔等我地,眼見太陽就落山啦,就唔理咁多出發左先。

原來濟州四圍都係櫻花,所以好難話特地去邊個地方影花。於是我地話去附近嘅公園就可以了。司機就車左我地黎呢個公園。入面種植左櫻花外,亦有油菜花。我見到唔少在地人都拎支神棍自拍。佢地真係好鍾意自拍,年青人、阿珠媽大叔等等,佢地都會揸住支棍擺各種pose,亦拍得好投入,完全係唔會理會人地眼光的。
IMG_3739

 

公園好簡單,就係四周圍都種滿花。唔少在地人帶埋支selfie stick自拍。上面係櫻花,下面係油菜花,咁樣嘅景象喺香港真係好少見。

黎濟州前,我從冇想像過呢度係一個點樣嘅地方,賞櫻又係一回點嘅事呢﹖但喺度見到花天花海,就覺得人地賞櫻花不特止,就連油菜花都種植埋一齊,原來四圍被花包圍住,呢種感覺係好特別的。
IMG_3741

 

不過我欣賞係呢個景象。就係成班小學生出黎寫生。wow,呢d係咪就係美感教學呢﹖香港小學生日日做功課做生做死,又要補習又乜又物,連玩嘅時間都冇。人地幾個學生加幾個老師出,坐喺櫻花瓣漫天紛飛嘅公園入面,就地取材,利用樹枝枯葉櫻花瓣做美術習作……那一刻我真係十分羨慕韓國的小孩子喔!記得李純恩講過,美感、品味係從少被薰陶出來的。一個稍為有美感觸角的或者有品味的,人也不會差得到哪裏去……(咁上下啦)我想這 種是美感教育是如此實行的。
IMG_3729

 

因為這是第一天到埗濟州。孩子十分燥動,常常吵著要東要西的,我和老公都被孩子纏得很煩躁了,再加上之前一天他一直吃得很少,幾乎只算幾粒糖和水來維持能量!我想是小孩子還未適應這種比較奔波的節奏吧,要他真正安心下來,好好享受眼前美景,應該是不可能吧﹖畢竟前一天我們還在首爾,今天又坐飛機來到濟州,未趕及認識新環境又被拖拉出去了,不適應是很正常吧﹖

接著我們見到這些給老人家活動的器械,就跟他說是公園,讓他好好活動發洩,才能稍為讓他安靜點。
IMG_3811

 

司機叔叔帶我們去的就是這個公園。不是很大,如果鐘意影相,又去唔到太遠,呢個地點都幾方便。
IMG_3820

 

公園旁就是運動場,很易找。
IMG_3817

 

看過櫻花,我們就跟司機叔叔吃晚飯去了。途中經過一個公園,本來差不多要睡的小朋友馬上又回神過來,立刻向他熟識的東西衝過去。我們就在附近欣賞這個日落吧。
IMG_3823IMG_3826

 

晚上司機叔叔就帶我們到一間很普通的餐廳用膳。那餐廳普通得就像香港的茶餐廳吧2﹖我見光顧的都是韓國人。像我們這些刻了「遊客」二字在額頭的人真的不見,因為連有中文字的菜單都沒有。我們只有算online google translate,和之前做過的食物資料蒐集,才比較有信心地點菜。
IMG_3838

這是在濟州的第一天點滴。還有很多其他照片要post上來,因為太多的緣故,往後我會按景點來寫。

在地感想﹕韓國之旅 + 韓國呀,我唔捨得你呀!

2016年3月29日﹕首爾轉機

 

Leave a Reply

