Drawing lot

今期報左學水彩畫。

比想像中更難。

大學時有學過下畫,記得就係水彩畫令我又愛又恨。因為完全掌握唔到色彩運用,水同力量控制,總之唔係自己黎可以搞得掂的東西。

隔左咁多年,對水彩作品始終有啲愛慕,終於的起心肝學習。

第一堂講解用咩工具,第二堂就教左好基本的東西。先試平塗法(左上),再畫漸變(右上),最後試畫雲(下)。

第一張係睇完老師示範即畫。發現要掌握成個地方都係同一隻色好困難,根本就唔係睇阿sir示範咁容易。佢話起碼要練兩年先得喎😨

右上嘅漸變就更加⋯⋯我最滿意都係啲雲。原來平日望下啲雲,發下白日夢咁,真係唔會浪費時間架!

下面係第二次試畫。我覺得第一次仲好。有好多技術性錯誤發生。但反而比第一次試畫時更清晰。初時都唔知自己試乜,但試多幾次就發現紙張上嘅變化,顏色嘅演變都唔同阿sir的,明顯係好多野做錯左。有時問阿sir,佢地都未必即時點到我犯錯嘅地方。後來自己不斷試多幾次,漸漸就會知道問題大約係咩。

不過自己嘗試時真係有啲驚——好驚犯錯。這就是平日心內的潛台詞吧?戰戰兢兢的,這種感覺很討厭。試畫時老師並不會在身邊細心貼心指導的,只是有問題時就問他吧!不過我連問題是什麼都不知道呢!如何開口問?所以我就一直自己畫,叫自己細心留意圖畫的變化。

畫畫就是這麼一個發現和發掘的過程。

圖畫畫得好固然快樂,但過程中學習信任自己,聆聽自己,觀察自己,我想這樣更加重要。

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

