3歲 · 去街街

油街實現

母親節,我地冇咩特別節目。

做全職媽媽,對我黎講日日都係母親節。

天氣一般,就去左近近地嘅北角行下。

油街實現其實係油街十二(號)嘅諧音。同牛棚幾似,都係古舊建築物改裝,變成發表藝術作品用途。地方勁易搵,炮台山地鐵站出,過對面馬路,一直行向右過條馬路仔已經係,五分鐘都唔駛。

記得以前每日坐108返工,日日都會經過呢度的。

地方唔大。地下有兩個小展館,上面係寫字樓。近門口有一間好細,類似coffee shop但唔係coffee shop的東西。前面有個花園叫「白做園」。

 

入面有個鐘,阿仔超鐘意,勁敲冇停手。

 

展館一號題材係「買樓」。

 

自稱小車迷嘅小朋友睇睇下展品,突然大叫﹕「咦﹖有Henry喎!」

玩具呢家野,真係逃唔過小朋友法眼的。

 

我知…展品有張床,咪扮野玩下咯~~~

 

呢個幾好玩。喺塊水松板上面畫幾條線,再用其他物料整幾架車,小朋友就喺度停車泊車玩左好耐。

 

阿媽成日叫我去廁所唔好睇書,話唔尊重d字喎。我明白佢意思,但唔知佢呢個理念點黎。睇到呢個,我估以前上一代嘅人普遍都有呢個想法。展品仲要參觀者試下跪喺度寫字,字,係要尊重的。識字,係福氣黎。

但阿仔唔識咁諗,而家d人唔會咁諗。佢地打字架,邊知道咩叫一字墨喺從來得來不易﹖

 

當日咁啱有樂隊表演爵士音樂,叫Groovylife,一直表演到黃昏。

Leave a Reply

