3歲 · Uncategorized · 周圍去

韓國之旅﹕濟州—涉地可支、Ecoland、濟州大學

黎到第二日嘅行程了。天氣一般,天陰陰咁。呢度係我地間民宿出面嘅小花園。唔落雨還好,一落雨氣溫馬上跌幾度,3月尾4月頭嘅氣溫大約10度左右。仲要有D風,小朋友為穩陣起見,即刻著返件羽絨先。哈哈,我同老公都冇帶羽絨,否則唔知會唔會原機遣返呢﹖
IMG_4747

 

濟州國立大學
老公一心黎韓國影樓花,第一件事去濟州大學先。天氣真係麻麻地。但都好多人黎呢度影相,唔少係本地人。兩旁種滿櫻花樹,附近仲有個大草地,如果天氣好,真係會幾令。不過當日微雨刮風,都幾凍。加上我喉嚨火燒一樣,食左藥都冇好過,反而好眼訓。有景都冇心情睇。
IMG_3857

 

除左天氣麻麻地,令我唔係太雀躍,最要係我當時病到五顏六色呀!阿仔因為出發前睇左醫生,有抗生素食,但我當時只係感冒衫起,醫生都係畀D普通藥我。但係冇用咯!沿途我咳到死,喉嚨又好很痛,連吞口水都痛!食左藥又眼訓,真係咩心機都冇曬!IMG_3883

 

ECOLAND
去完大學,天色一直都麻麻地,既然都影唔到咩相,老公就提議去ECOLAND。事前我都唔知係咩黎,原來係一個好大嘅主題公園,講明係ECO,全個公園都以自然環境為主。抱歉,我當時真係太病,天寒地凍,阿仔又唔聽話,我心情真係好差,冇乜影相。ECOLAND最特別係佢有幾架唔同主題顏色嘅小火車做交通工具,貫穿所有景點。班次好密,你隨便跳上一架列車,站站停,覺得啱玩就落車,玩完後喺站頭等下一班車就可以了。

當天又落雨,同埋都有唔少遊人,心情麻麻。見到呢個Lavender, green tea and rose garden, 有期望!可能花期唔啱,期望嘅花海係見唔到,淨係幾塊花田。
flowergardenIMG_3928

濟州市地下街
完成ECOLAND之後,我地去左濟州市唯一嘅地下街,同葵芳廣場有啲似,不過通道闊好多。成條街都好長架,我知道遲下會去首爾,所以我一直都好忍手,唔敢太放肆住。但我個樣勁殘,咁梗係要睇下有咩化妝品可以補救^^。其實好多品牌香港都有,ETUDE HOUSE 呀、INNISFREE呀、咩NATURE之類果D、FACESHOP咁…BANILLA…我都唔記得咁多。但我只係畀ETUDE HOUSE吸引左入去,好快就入手左支粉底,佢話係BB Cream,其實我覺得係粉底,仲有一支唇膏加潤唇膏同眼影base,後來喺首爾仲入手埋支blush。成個韓國trip我就係靠佢地。可能氣候問題,喺香港時我唔覺得佢地d化妝品有幾神奇,但一去到佢地本土,用本土化妝品,只有一個字,就係「正」!真係好好用,又易推,遮瑕一流,又唔假,要做到韓國妹果D白面女鬼妝一D都冇難度!

「血拚」左幾支化妝品,老公就話要走人喎…大約係晚上8點幾左右啦。司機叔叔就帶左我地黎呢間野食。一睇個樣就知係超hae嘅餐廳,但勝在價錢的確經濟實惠。我地一邊食,就發現唔少香港人啦、大陸人台灣人都黎呢度食……我諗呢個就係司機叔叔帶我地黎嘅原因。
IMG_3931

 

租車遇著個連基本英文都唔識嘅司機真係好澤駛。話說我地就係食完野諗住出去搵佢返屋企。明明出門口時仲見佢喺度,諗住行去對面玩具店買架tayo車仔畀阿仔。佢突然行快左,我地又冇叫住佢,轉個彎就唔見左佢啦。呢件事又搞到老公好興,覺得好麻煩。因為老公唔耐煩,又搞到我心情麻麻地。因為我地只係用wifi,冇電話服務;佢又唔知係咪唔識用whatsapp,msg佢好耐都冇回應。最後要問人借電話,仲要叫人幫我地做翻譯,先叫得返佢去餐廳門口接我地。

唉,就咁搞又冇左半個鐘…你話我如果拎半個鐘再行下地下街都好丫…

叔叔完全零英文,中文都係「些些」兩個字。佢有咩要同我地溝通,都要打上台搵個好似即時翻譯咁嘅服務,哈哈,就算有咁嘅服務,有時都雞同鴨講。例如我地想同司機表達不滿,唔知個翻譯姐姐譯到幾多呢﹖
IMG_3934

 

涉地可支 Seopjikoji
其實好似墾丁。

主要係影油菜花。
IMG_3966IMG_3974sopjikoji

 

哈,果晚嘅晚餐又唔錯喎!我地都唔覺意黎到呢條咩麵條街。我地實在太肚餓啦!一入到去,d姨姨就畀左碗麵小朋友。老公問我係咪免費喎,哇我同佢一齊入去我又點知呢﹖唔理啦!一於就畀阿仔試下啦!點知阿仔出奇地超鐘意碗麵,乜餸都冇,齋麵都食左一碗。我地都分別叫左兩個大麵,可能因為肚餓啦,我覺得勁好食。果晚我覺得食得開心。

到左第二晚,我地再去,仲叫多個豬手。呢個係我話點嘅。我原本以為係roasted豬手,點知上到黎就…係我一個人食曬咯。
IMG_4728

 

喺韓國食野好開心,淨係配菜都咁多碟。我幾鐘意食配菜。唔同餐廳會有自己嘅配菜,有d 「葉」蘿白,有d係芝麻紫菜,有d又一條條辣辣地嘅蘿白絲絲,我就好喜歡用佢地黎送飯,超好食。IMG_4734IMG_4733

在地感想﹕韓國之旅 + 韓國呀,我唔捨得你呀!

2016年3月29日﹕首爾轉機

韓國之旅﹕第一天濟州

Leave a Reply

