3歲 · 玩玩玩 · 去街街

愉景灣 Discovery Bay

上星期突然紅雨,搞到全香港唔駛返學,之後成個禮拜變得離奇通爽,日頭我唔開冷氣都仲得!

我地趁周日出左去愉景灣行下。本來老公想影相,但時間晏左少少,去到已係黃昏,我地只係去左個沙灘就算。

出發前阿仔好興奮,係咁話好野,有得去沙灘!仲前叮萬囑我地帶堆沙工具。沿途佢都好興奮,成日擒上擒落。唯有同佢玩下個APP,等佢可以坐定少少,唔好影響人。坐船過去佢又好開心,我坐佢後面同佢一齊睇風景,同佢傾下計,「呢個係貨船,呢個係浮標」等等,我同佢都好開心。

 

天氣好好。原意係鋪張沙灘蓆喺度,跟住佢自己由發揮……

 

出乎意料,小朋友去到沙灘唔肯落地。其實佢都唔係第一次去,爸爸一直拖住佢隻手仔行,佢就喺後面縮縮下咁,我見佢D手指都屈曬起黎。佢好唔習慣喺沙上面行果種感覺,一直大吵大嚷要大人抱起佢。

小朋友全程唔肯落地。佢爸爸好失望,原本以為會同佢好開心咁喺沙灘追逐,但阿仔反應完全係另一樣野——驚驚青青捉實大人要抱。後來我地帶佢去公園玩下,諗住有個熟識D嘅環境,可能可以令佢放鬆一下。但小朋友好似regressed左咁,d馬騮架佢唔肯爬,滑梯都唔係好有興趣。佢老豆好失望,跟住就企喺佢隔離ON居居咁,已經唔想同佢玩了。

呢種情況都唔係第一次。

小朋友比較怕生,去到陌生環境,好容易蛇kuare。同佢去新地方,要畀多d耐性佢。呢樣野佢老豆成日都唔記得左。

後來佢終於肯落草蓆玩,但係都係唔肯落沙地。我專登放d玩具遠少少等佢離開「安全區」,都唔係好work。唯一一次係要玩倒水倒泥,佢即刻二話不說標出去推開個桶,之後又縮返去張蓆度。

 

佢老豆超灰,全程發呆。

 

之後我地出返中環,坐叮叮去cwb食野。小朋友開心曬,佢好鍾意坐叮叮,明明抱住都要落地行去電車站。

今日返學畫交通工具,小朋友揀左電車。

原來佢咁鍾意電車,我而家先知。

Leave a Reply

