著錯衫

雖然這7月15號係last day,其實小朋友幾乎返埋今個禮拜就放暑假了。

今個星期有四日係活動日,星期五就家長日。下星期佢返多兩日就放假,一日係生日會,另一日係畢業禮。

但係⋯⋯我又搞錯左啦!今日我同佢著左套新衫,拎埋個party bag返去開生日會。行到學校附近見到其他小朋友都著校服嘅?😨😨😨

烏龍嘅我知道九成九係我搞錯左日子啦😱😱😱

「乜唔係今日咩?乜唔係今日咩?」表面嘅我好鎮定咁拖住小朋友往學校行去,心裏面嘅我確實有點驚慌同惜手不及,馬上拎本schedule book出黎check下(好彩早排有時間mark低呢啲日子!)uh-oh…「原來媽咪真係搞錯左喎!原來今日唔係生日會,要著校服架!」小朋友即刻急起上黎扯住我唔肯行:「我要返屋企換校服。」我盤算好唔好返去換校服定如常返學呢?因為又怕佢覺得同人唔一樣會唔開心,但又遲到喎⋯⋯

最後當然頂硬上啦,我扮到冇野咁同佢講:「唔緊要啦,去街衫仲舒服過校服啦!」半ark半氹咁送佢返學。

去到學校門口竟然有另一個妹妹著到Elsa咁同個姐妹企喺度,啲老師面有難色咁好似唔想畀小朋友入去。

老師見到我地就作驚訝狀咁:「今日唔係生日會呀!」企喺門口嘅校長瞪大眼睛,有點晦氣地話:「今日唔係生日會呀。」

「係呀,唔好意思係我搞錯左!」我即刻補飛。

「小朋友都有責任喎!要提媽咪!」老師嚴肅地說。

然後就冇人理我地,又好似唔想畀我地入咁。

陸陸續續都有好多著校服嘅小朋友入學校,等左陣先有老師同Elsa入去,然後又有小小晦氣咁拉住小朋友入去,仲話左幾句⋯⋯

我覺得著錯衫係小事,講清楚,道歉咪冇問題咯。但啲老師同校長反應我覺得有啲over,好似做左啲好唔應該做嘅野咁。犯錯唔得架?錯係嚴重罪行呀?我有啲嬲嬲地。我走上去同老師補飛:「畀佢當開多次生日會啦!」

反正都係要上堂架啦,點解唔可以畀小朋友學習下犯錯時可以用一個比較正面嘅態度去面對呢?佢地點解要令佢feeling shameful 呢?It is not a sin, it is not a crime, just another lesson to learn.

Making mistakes is inevitable throughout our lifetime! There are so many things we could screw them up in the future!

I am so disappointed at how they deal with this situation. There are many ways to deal with it, I prefer a more gentle and compassionate approach. This is 身教。犯錯就要blame嗎?不是先了解,然後再想辦法改正嗎?But I know they are everywhere existing in HK education system⋯⋯

喺度都返左成年,我覺得啲老師同校長都係傾向old school, conventional and a little bit rigid on rules…難怪啲人話「保良局喎!保證無良!」

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

