大清水2灣

前幾天香港還是很熱,一點冬天的感覺都沒有,白天還是要穿短袖衫和薄褲。

咁啱佢有幾聲咳,索性留喺屋企休息下,免得返學散播病菌。但見佢精精神神行得走得,天氣又咁好,忍唔住又想同佢出去行下。於是我同佢講:「快快趣食完飯就有得去沙灘!」

講完後食飯速度冇快過,但就開口埋口都講住同沙灘相關嘅野,又話要帶啲咩去咁⋯⋯終於等佢食完晏仔,我地就一齊出發去大清水二灘。

為左爭取時間,唔想去到已經日落,專登「斥資」坐的士一程車到。小朋友全程好肉緊,問左我幾次幾時到,去到上洋村果頭,佢突然爆左句:「乜原來沙灘係咁遠架?」下?乜你而家先知呀?可能我地屋企望到個海,所以佢以為好快就到。小朋友啲思考真係好得意^^

因為係平日,沙灘冇乜人,多數係外籍人士同埋曬到磚灰色咁嘅阿叔著條褲仔攤曬喺沙地曬太陽😎😎😎。原來有咁多單身阿叔專登喺平日黎沙灘曬太陽的⋯⋯

仔仔初時唔肯影相,我同佢講返:「你而家唔影,咁你就冇得睇返你自己啦。」之黎佢就好合作⋯⋯左幾秒咁多。

佢話要黎沙灘,但黎到又話怕沙,初時一直唔願意離開沙灘席。我喺附近玩沙,扮曬好開心咁,佢忍唔住先落黎跟住玩。仲記得有次又係專登搭的入黎玩,佢果時歲幾兩歲,又係唔肯落沙玩,終於出動到啜啜包,先氹到佢出黎玩⋯⋯呢啲回憶瀝瀝在目呀^^

佢喺沙上玩左陣,玩到咁上下,我提議不如出去「筆」啲水返黎,佢又唔肯,話驚有貝殼⋯⋯嘻嘻,其實我都唔知佢驚貝殼啲乜,我就當係𠝹腳,不過小朋友想像力好豐富,我覺得佢驚嘅唔止係咁。
我來來回回「筆」左幾次,都覺得攰攰地,就再提議佢出去。佢一直堅持要我去,於是我索性坐喺席度同佢講:「我好攰啦,我出左去咁多次,不如輪到你啦!」「我唔出啦,一係你就企喺度玩多陣沙我地走啦。」跟住我就坐返喺度唔理佢啦。哈哈,好快佢就要求我陪佢出去,一出左去就玩跳浪、踩水水,肆意咁跑來跑去,咁玩法佢梗係唔想返上去。
喺網放相有矛盾,其實我仲想放好多上黎,但我又驚偷相,雖然我唔係名人,其實係nobody,但都驚驚地⋯⋯anyway, 小朋友玩得幾開心^^ 我冇同佢著泳衣之類,隨心啦~~~衫就同佢帶多套係真。

玩完之後小朋友真係好攰,此時要同佢沖身又係另一挑戰。10個有9個細路唔知點解好怕花灑之類嘅野。本身已經攰攰地,仲要冰水咁灑落黎,好彩都快快手沖完佢,再開支佢至愛力多畀佢,坐低靜靜地食幾塊餅仔又冇事啦。
之後我地又好好彩即刻上到班小巴,望住金黃色嘅夕陽返屋企,我真係好感恩!好開心!希望仔仔都會記得呢啲點滴啦^^

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

