一月韓留

好開心呀!終於⋯⋯


終於真係再去韓國旅行啦!!!

我真係好開心!又好感動!

今次韓旅行程都幾倉促,大約一星期嘅時間我地so-called planned 行程、買機票、訂住宿,所有東西都係一星期內搞掂!去得咁急就係想試下即興旅行!仲要趁冬天最凍果個月出發,就係想試下凍到冰條咁嘅感覺!

好感恩有個萬事得朋友,佢本身去左韓國幾次,又鍾意食,又有條理;上述事情都係佢一手包辦的!我又好似多左個老公咁^^ 。

呢個「老公」唔會催我起身,我地中途miss左班車又唔會黑面發脾4 (嘿嘿!),仲托佢之福可以成日食好西!同老友去旅行,真係同老公好唔同^^

不過成個trip都好多謝我真老公,唔係佢手鬆,唔係佢願意遷就,我就不能如此「拋夫棄子」的跟我老死伴娘去旅行了。

記得還跟老死在仁川機場免稅商店前說「已經夠了!」那時還真覺得可以短時間不再來了,夠了。可是回到香港不到兩天,我那不安定的心思又想蠢蠢欲動了⋯⋯

而家仲整理圖片中,搞掂遲下擺上來^^

香港—仁川—明洞《王妃家》—梨大

首爾塔-木覓山房

3 thoughts on “一月韓留

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

