手工時間:Tatting

做手工真係會上癮的!平時睇instagram見到好多人整左小手工,然後擺檔賣。初初整布花時我都有呢個念頭,不過見人地整得咁令,款色又咁多,我覺得真係好難同人比。

雖然係咁,我會幫自己打氣:各家有唔同做法,我練習多啲,參考多啲唔同款式,摸到自己喜好,為鐘意做而做,靚嘅自然有人欣賞。為開檔而刻意鑽研,未必成事呢😂!適合我呢啲懶人嘅方法。

做布花好地地都做得幾開心。不過好難搵到正宗和風布花嘅二羽重布料,轉左用絲帶黎做,香港又買到,都玩得好開心。其實唔經唔覺都做左唔少,多數喺instagram果邊發佈,冇更新部落格呢邊。

但我多數只做一朵花,未能湊合成製成品。自從妹妹出左世,真係少左時間同心思,想整靚靚頭帶畀佢,都只係做左新年版兩件,而家夏天版都冇,真心覺得有啲可惜。

布花頭飾未搞掂,又忍唔住跳入另一個坑——lace tatting.

原本冇諗過學,覺得好難。之前玩過crochet都織得唔好,唔係數錯行就鈎錯線,總之唔能夠正常地完成作品。後來在ig看見別家整得真的很美,那個像欖核的梭子又實在太可愛,於是又情不自禁走向另一深淵。

Lace tatting
Lace tatting分針編(needle tatting)同梭編(shuttle tatting)兩種。

喺祖國偉大嘅淘寶網搵齊架生後,就準備開始tatting啦💕💕。

一開始我係試shuttle的。上網搵啲tutorial跟人試,哇點知睇極都唔明,我連條線點穿都睇唔到,真係好大打擊😓,於是轉needle睇下點。



Needle比shuttle真係容易好多。做起上黎都有啲似鈎針嘅感覺。我係喺youtube搵左好多唔同嘅tutorial黎睇,最後先鎖定一位叫o.v.m嘅user黎學。跟住佢嘅tutorial慢慢做,做到少少成果出黎時真係好興奮!

之後我又死心不息再挑戰shuttle. 講真,連起針我都唔識,睇好多次,試好多次,死結、繩我都剪左唔少,慢慢先開始掌握到少少竅門⋯

目前為止,我仍然認為shuttle真係好難!挫敗感高時,我會轉針織,攞返啲趣味同成功感;然後又心思思會轉下shuttle, 雙軌進行。

做lace tatting大部分教學都係用梭子的,針真係好少。在書店買到的教學書都是shuttle,不過網上都有不少needle tatting教學及樣板分享,期望能夠再練習多啲,做啲成品出黎玩下☺️。

Leave a comment